نبینی باغبان چون گل بکارد. چه مایه غم خورد تا گل بر آرد

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تعمیرات یخچال در کرج با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

سایت خدماتی کرج سرما دارای تیمی حرفه ای و کارآمد در زمینه تعمیرات وسایل برقی و همچنین انواع یخچال های خانگی به شما این اطمینان را میدهد تا با خیالی آسوده از سرویس ها و خدمات این شرکت استفاده نمایید .

تعمیرات یخچال در کرج با بهترین کیفیت ممکن و منسفانه‌ترین هزینه

گروه فنی و خدماتی کرج سرما از 10 سال پیش در این حرفه فعالیت نموده است و دارای تجربه بالایی در تشخیص خرابی های یخچال می باشد همانطور که میدانید تشخیص خرابی خیلی مرحله مهمی در تعمیرات می باشد .

تعمیر یخچال کرج

سرویس هایی که شرکت کرج سرما به شما ارائه میدهد :

  • تعمیر یخچال در منزل شما
    بهترین روش برای تعمیر یخچا بدون نیاز به حمل و نقل و گرفتاری های جابجایی
  • شارژ گاز یخچال در محل
    تیم خدماتی کرج سرما با تمام امکانات در محل حاضر میگردد و حتی برای شارژ گاز نیز همراه خود کپسول های مخصوص گاز یخچال را همراه دارند.
  • هزینه تعمیر مناسب 
    کمترین هزینه را از شما بابت تعمیر یخچال خواهند گرفت . این هزینه بستگی به نوع خدمات و نوع قطعات مصرفی ویا تعمیر قطعه یا تعویض آن دارد که در مدت زمان خاصی انجام میشود و همچینین به مدل های یخچال نیز دارد چون در مدل های مختلف قطعات و تلکنولوژی های متفاوتی به کار رفته است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساناز محمدی
آموزش کاشت و نگهداری گل نرگس، گل پاییزی انرژی بخش

آموزش کاشت و نگهداری گل نرگس، گل پاییزی انرژی بخش

با شنیدن اسم گل نرگس اولین چیزی که در ذهن ما خطور می کند بوی خوش و روح بخش این گیاه زیباست. گلی که با رنگ های سفید و زرد لطافت خود را به نمایش می گذارد. این گل زیبا که از دسته گیاهان پیازی است، در فصول سرد پاییز و زمستان شروع به رویش می کند و در بهبهان استان خوزستان به فراوانی یافت می شود و در کشور ولز گل نرگس به عنوان گل ملی شناخته می شود.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساناز محمدی