نبینی باغبان چون گل بکارد. چه مایه غم خورد تا گل بر آرد

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

گیاهانی که بدون نیاز به خاک رشد می کنند

گیاهانی که بدون نیاز به خاک رشد می کنند

برخی افراد به گل و گیاه علاقه دارند اما حوصله و یا وقت رسیدگی کردن و عوض کردن خاک و کود دهی و ... را ندارند. در این مطلب گل و گیاهانی را معرفی نموده ایم که برای رشد کردن به وجود خاک وابسته نیستند و با مقدار کمی آب می توان آنها را پرورش داد. 

گل و گیاهانی که بدون نیاز به خاک رشد می کنند 

کاهو چینی

بعد از اینکه برگهای کاهوی چینی را جدا کردید انتهای آن را دور نریزید و آنرا درون یک کاسه پر از آب بگذارید تا دوباره جوانه بزند و برگ کاهوی جدید بدهد.

تره فرنگی

برای اینکه اطمینان پیدا کنید میتوان تره فرنگی را در خانه پرورش داد باید توجه کنید انتهای ساقه آن حداقل 5 سانتی متر بلندی داشته باشد. در این حالت با قرار دادن تره فرنگی درون یک کاسه آب، تره فرنگی شما جوانه می زند و برگ های تازه می دهد.

رزماری

این گیاه خوش عطر که برای نرم کردن گوشت و خوش عطر کردن غذا و سالاد استفاده می شود با قرار دادن در یک لیوان آب سالم میماند و رشد می کند. سنبل آبی این گل خوشبو نیز بدون نیاز به خاک شکوفه می دهد و کافیست ریشه آن را درون یک لیوان آب بگذارید.

بامبو

بامبو

بامبو برای رشد کردن تنها به یک گلدان پر از آب نیاز دارد.

پیتوس

گیاه زیبای پیتوس به خاک نیازی ندارد اما در خاک رشد سریعتری خواهد داشت. می توانید این گیاه را تنها در یک لیوان آب قرار دهید تا به حیات خود ادامه دهد.

گل نرگس

گل نرگس جزء گیاهانی است که پیاز دارند و بطور کلی گیاهانی که در این دسته قرار دارند و پیازی هستند را میتوان تنها با مقدار کمی آب پرورش داد.

سنبل

گل سنبل که در سفره هفت سین نوروز نیز استفاده می شود با یک لیوان آب رشد خواهد کرد . با قرار دادن پیاز گل سنبل در آب این گل زیبا رشد میکند و جوانه می دهد.

لاله

گل لاله جزء گیاهانی است که تنها در آب رشد نمی کند  و می توانید پیاز آن را درون یک گلدان شیشه ای پر از آب قرار دهید تا به آرامی شرد کند و جوانه بزند.

هویج

هویج که در دسته سبزیجات قرار می گیرد با قرار دادن انتهای آن در کاسه کم عمق پر از آب شروع به جوانه زدن می کند و رشد می کند.

پیازچه

می توانید پیازچه های ترد وتازه را درون یک لیوان پر از آب بگذارید تا ریشه دهد و به طور مرتب پیازچه بدهد.

سنبل آبی

برای رشد این گل بسیار زیبا کافیست تنها آنرا درون یک لیوان آب بگذارید و برای رشد کردن به خاک وابسته نیست.

سیر

با گذاشتن بوته های سیر در آب پس از مدتی شروع به جوانه زدن خواهد کرد. بخش جالب رشد این گیاه این است که ساقه های سبز سیر هم خوردنی هستند و می توانید در  غذا یا سالاد از آن استفاده کنید.

پاپیروس  

 گیاه پاپیروس

ساقه های پاپیروس را درون گلدان آب قرار دهید تا ریشه دهد و سبز و تازه بماند.

ریحان

گل ریحان به خاک و باغچه وابسته نیست و در یک لیوان آب می توان آنرا پرورش داد. با قرار دادن ریشه این در آب برگ های تازه شروع به جوانه زدن می کند.

نعناع

این سبزی خوش عطر نیز در دسته گیاهانی قرار دارد که برای رشد تنها به یک لیوان آب نیاز دارد.  

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساناز محمدی
استند رسانه مجری تبلیغات نمایشگاهی، غرفه آرایی و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

استند رسانه مجری تبلیغات نمایشگاهی، غرفه آرایی و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

در این مطلب قصد داریم تا شرکت استند رسانه یکی از برترین و بروزترین مجریان تبلیغات نمایشگاهی، غرفه آرایی و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را که در زمینه طراحی و ساخت انواع پاپ آپ استند نمایشگاهی، میز کانتر نمایشگاهی، رول آپ استند نمایشگاهی، کاتالوگ استند نمایشگاهی، استند نمایشگاهی و انواع لایت باکس فعالیت دارد را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

آژانس تبلیغاتی استند رسانه در حدود ۲۰ سال است در حوضه تبلیغات و یاری رسانی به صنعت تبلیغات در کشور فعالیت داشته و تجربه های موفقی نیز در عرصه تبلیغات و با بهره گیری از تجارب گذشته و فن آوری نوین کسب نموده است و همواره در طرح های خود توجه به جدیدترین استانداردهای جهانی و تطابق آن با فرهنگ اسلامی و سلیقه ایرانی را مد نظر قرار داده تا کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

با توجه به تنوع زیاد محصولات و تولیدات این شرکت باید گفت که تمرکز استند رسانه به صورت کاملا تخصصی معطوف به طراحی و ایجاد آثار برجسته، ماندگار و با کیفیت در زمینه تولید انواع پاپ آپ استند، رول آپ نمایشگاهی، استند نمایشگاهی و میز کانتر نمایشگاهی می باشد و تمام تلاش خود را دارد تا با محصولات با کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می دهد به نحوی رضایتمندی مشتریان را جلب نماید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساناز محمدی