برای دارندگان خودروهای برلیانس خبر خوبی داریم! دیگر نگران لوازم یدکی برلیانس و قطعات یدکی برلیانس خود نباشید. درشرکت بازرگانی شهریاری می توانید لوازم یدکی خودروی برلیانس خود را بدون دردسر پیدا کنید. بسیاری از دارندگان خودروهای خانواده برلیانس به دلیل کمبود قطعات و لوازم یدکی این خودرو با مشکل مواجه بودند و دلیل آن هم تحریم ها و عدم همکاری تولید کنندگان خارجی بود. اما شرکت بازرگانی شهریاری با مذاکراتی که با تولیدکنندگان خارجی داشته توانسته تا حد زیادی این مشکل را مرتفع نماید.

لوازم یدکی برلیانس

خرید لوازم یدکی برلیانس

برای خرید لوازم یدکی برلیانس می توانید بدون نگرانی به شرکت آذین یدک تهران(گروه بازرگانی شهریاری) مراجعه نمایید و قطعه مورد درخواست خود را دریافت نمایید.اگر احیانا قطعه ای هم موجود نباشد در کمترین زمان ممکن نسبت به تهیه آن اقدام خواهد شد. در این شرکت انواع لوازم یدکی اصلی برلیانس با بالاترین کیفیت و با ارائه قیمت های مناسب ارائه می شود.

لوازم یدکی برلیانس شامل موارد زیر می شود:

  • لوازم یدکی برلیانس H320
  • لوازم یدکی برلیانس H330
  • لوازم جانبی برلیانس H230
  • لوازم جانبی برلیانس H220
  • لوازم یدکی برلیانس C3

تامین قطعات موتوری برلیانس، قطعات بدنه برلیانس، قطعات یدکی برلیانس، سپر جلو برلیانس، چراغ جلو برلیانس، جلو پنجره برلیانس، سینی جلو برلیانس و بسیاری قطعات و لوازی دیگر این خودرو که می توانید بصورت موردی سفارش دهید. هرچند که برلیانس به دلیل کیفیت ساخت بهتر به نسبت سایر خودرو های چینی قطعات گران تری به نسبت آن ها دارد. بنابراین طول عمر لوازم یدکی اتومبیل برلیانس کمی بالاتر بوده و همچنین دیر تر خراب می شود. همچنین اگر خودروی خریداری شده صفر باشد تا مدت ها نیازی به تعوض قطعات نخواهید داشت.

مشکلاتی که در تهیه لوازم یدکی برلیانس وجود دارد

با وجود کیفیت بالای ساخت این خودروی چینی باز هم یک وسیله نقلیه استهلاک دارد و بالاخره به لوازم یدکی نیاز پیدا خواهد کرد. در مورد قطعات یدکی برلیانس اما این چالش کمی دشوار تر بود و نبود قطعات از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ بسیار بیشتر از قبل نیز احساس شد چراکه در همین حدود زمانی، کمپانی های چینی تصمیم به عدم صادر کردن قطعات ماشین هایشان به ایران کردند. این موضوع باعث شد تا قطعات یدکی برلیانس مدتی در ایران بسیار کمیاب شود و همچنین فرآیند مونتاژ ماشین‌ها نیز اختلال شدیدی داشته باشند.

البته سران کشور چین اعلام کردند که این عدم همکاری تولیدکننده ها دائمی نخواهد بود و تجارت و داد و ستد با نمایندگی های ایران از سر گرفته خواهد شد ولی همچنان نمیشد خیلی روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کرد.

همین عدم وجود لوازم جانبی برلیانس موجب گردید تا بازار دلالی و گران فروشی سودجویان گرم شود و درمورد قطعات یدکی خودروهای برلیانس با قیمت های نجومی مواجه گردیم. بی ثباتی و بی سامانی در بازار لوازم یدکی این خودرو همچنان ادامه داشت تا اینکه تعدادی از شرکت های داخلی با کمپانی های چینی وارد مذاکره شدند و نسبت به رفع این مشکل اقدام کردند.

شرکت بازرگانی شهریاری (آذین یدک تهران) در تلاش است تا با وجود مشکلات موجود، با کیفیت ترین قطعات و لوازم یدکی این خودرو محبوب و زیبا را با کمترین سود و بهترین قیمت برای شما مشتریان عزیز در سراسر کشور از شرکت آذین یدک تهران تهیه نماید. لازم به ذکر است تمامی قطعات موجود، دارای استاندارد هستند و به‌صورت مستقیم به کشور وارد می‌شود. ما همواره برآنیم تا رضایتمندی مشتریان خود را به بهترین نحو جلب نماییم.