سایت خدماتی کرج سرما دارای تیمی حرفه ای و کارآمد در زمینه تعمیرات وسایل برقی و همچنین انواع یخچال های خانگی به شما این اطمینان را میدهد تا با خیالی آسوده از سرویس ها و خدمات این شرکت استفاده نمایید .

تعمیرات یخچال در کرج با بهترین کیفیت ممکن و منسفانه‌ترین هزینه

گروه فنی و خدماتی کرج سرما از 10 سال پیش در این حرفه فعالیت نموده است و دارای تجربه بالایی در تشخیص خرابی های یخچال می باشد همانطور که میدانید تشخیص خرابی خیلی مرحله مهمی در تعمیرات می باشد .

تعمیر یخچال کرج

سرویس هایی که شرکت کرج سرما به شما ارائه میدهد :

  • تعمیر یخچال در منزل شما
    بهترین روش برای تعمیر یخچا بدون نیاز به حمل و نقل و گرفتاری های جابجایی
  • شارژ گاز یخچال در محل
    تیم خدماتی کرج سرما با تمام امکانات در محل حاضر میگردد و حتی برای شارژ گاز نیز همراه خود کپسول های مخصوص گاز یخچال را همراه دارند.
  • هزینه تعمیر مناسب 
    کمترین هزینه را از شما بابت تعمیر یخچال خواهند گرفت . این هزینه بستگی به نوع خدمات و نوع قطعات مصرفی ویا تعمیر قطعه یا تعویض آن دارد که در مدت زمان خاصی انجام میشود و همچینین به مدل های یخچال نیز دارد چون در مدل های مختلف قطعات و تلکنولوژی های متفاوتی به کار رفته است .

چند نکته در حوزه تعمیرات یخچال :

دلیل خالی شدن گاز یخچال

وجود یک نشتی کوچک، باعث کاهش فشار گاز یخچالشده و در نتیجه در طول زمان قدرت خودش را از دست داده و به میزانکافی خنک نمیکند.

3 علت سرد نکردن یخچال :

اول پر بودن بیش از حد یخچال . دوم : تنظیم نبود درجه دما . سوم : فاصله یخچال از دیوار

شما میتوانید برای راهنمایی یا مشاوره در زمینه تعمیرات یخچال در کرج به سایت  refrigerator-karaj.com مراجعه نمایید و با کارشناسان مربوطه تماس برقرار کنید .

 

همیشه در هنگام استفاده و یا خرید یخچال به این نکات توجه کنید :

در هنگام استفاده از یخچال از محافظ برق استفاده نمایید .

در هنگام خرید به برچسب انرژی دقت کنید باید یخچال شما برق کمتری مصرف کند .

تمیز کردن مدام یخچال