در این مطلب قصد داریم تا شرکت استند رسانه یکی از برترین و بروزترین مجریان تبلیغات نمایشگاهی، غرفه آرایی و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را که در زمینه طراحی و ساخت انواع پاپ آپ استند نمایشگاهی، میز کانتر نمایشگاهی، رول آپ استند نمایشگاهی، کاتالوگ استند نمایشگاهی، استند نمایشگاهی و انواع لایت باکس فعالیت دارد را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

آژانس تبلیغاتی استند رسانه در حدود ۲۰ سال است در حوضه تبلیغات و یاری رسانی به صنعت تبلیغات در کشور فعالیت داشته و تجربه های موفقی نیز در عرصه تبلیغات و با بهره گیری از تجارب گذشته و فن آوری نوین کسب نموده است و همواره در طرح های خود توجه به جدیدترین استانداردهای جهانی و تطابق آن با فرهنگ اسلامی و سلیقه ایرانی را مد نظر قرار داده تا کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

با توجه به تنوع زیاد محصولات و تولیدات این شرکت باید گفت که تمرکز استند رسانه به صورت کاملا تخصصی معطوف به طراحی و ایجاد آثار برجسته، ماندگار و با کیفیت در زمینه تولید انواع پاپ آپ استند، رول آپ نمایشگاهی، استند نمایشگاهی و میز کانتر نمایشگاهی می باشد و تمام تلاش خود را دارد تا با محصولات با کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می دهد به نحوی رضایتمندی مشتریان را جلب نماید.

اهمیت تبلیغات نمایشگاهی برای موفقیت در تجارت

اهمیت تبلیغات نمایشگاهی

در طی سال های اخیر تبلیغات تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر در عرصه معرفی و فروش محصولات برندها و شرکت ها گردیده است و همواره این شرکت ها بخش عظیمی از بودجه بازاریابی و تجارت خود را صرف تبلیغات و حضور در نمایشگاه های مختلف برای معرفی محصولات خود می کنند. حال اینکه به وضوح شاهد برپایی انواع نمایشگاه های مختلف و حضور رقبای زیادی در کنار هم برای یافتن بازار هدف هستیم. شرکت هایی در این نمایشگاه ها می توانند حضور موفقی داشته باشند که علاوه بر محصول با کیفیت از تبلیغات نمایشگاهی و غرفه ای جذاب و مدرن برخوردار باشند.

حال این اتفاق چگونه رخ خواهد دارد؟ جواب سوال ساده است! نمایشگاه ها محل رقابت بهترین هاست و شرکتی در این رقابت پیروز خواهد بود که با استفاده از سازه های نمایشگاهی هویت و محصولات با کیفیت خود را به بهترین شکل در معرض نمایش می گذارند، حال این سازه ها هر چقدر با کیفیت تر و مناسب با فضای غرفه باشند، می توانند مشتری بیشتری را جذب کنند.

شرایط یک سازه نمایشگاهی جذاب و با کیفیت

طبعا برای داشتن یک سازه نمایشگاهی جذاب و یک غرفه چشم نواز، باید از انواع سازه های نمایشگاهی جهت زیباسازی و تشویق مشتریان به حضور درغرفه استفاده نمود که استند رسانه دراین زمینه می تواند مشاوره های لازم و ضروری را به شما ارائه نماید. شما می توانید در وبسایت استند رسانه هریک از محصولات این شرکت را برای غرفه خود در نظر بگیرید و براساس بازخورد هر کدام، مناسب ترین سازه تبلیغاتی را انتخاب کنید.

انواع سازه های نمایشگاهی استند رسانه :

انواع سازه های نمایشگاهی استند رسانه

این شرکت با دستگاه های مدرن و بروز خود و همچنین طراحان و دیزاینرهای موفقی که درآژانس خود به کار گرفته است بصورت کامل و برای تمام سلیقه ها محصولات مختلفی را برای یک غرفه تمام عیار در اختیار شما خواهد گذاشت که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پاپ آپ استند نمایشگاهی
  • رول آپ استند نمایشگاهی
  • میز کانتر نمایشگاهی
  • استند نمایشگاهی
  • کاتالوگ استند نمایشگاهی
  • لایت باکس نمایشگاهی

شما می توانید با توجه به بودجه مورد نظروهمچنین طرحی که در ذهن دارید، شرکت استند رسانه را به عنوان مجری تبلیغات نمایشگاهی و غرفه آرایی خود انتخاب نمایید تا هرآنچه که در ذهن دارید را برای شما به بهترین شرکت پیاده سازی نمایند.

علاوه بر محصولاتی که در بالا به آنها اشاره شد محصولات دیگر این شرکت شامل قاب فنری، فوم برد، تخته شاسی، انواع تندیس و پرچم و بسیاری محصولات دیگر برای مشتریان فراهم می شود تا آنها بتوانند با یک تبلیغات نمایشگاهی فوق العاده، بیشترین بازدهی را از حضور در بین رقبای خود داشته باشند.

 شما هم اگر به دنبال انتخاب یک مجری تبلیغات نمایشگاهی و غرفه آرایی مطمئن هستید، ما به شما آژانس استند رسانه را معرفی می کنیم