اگر به دنبال یک وبسایت خرید بلیط هواپیما یا خرید بلیط قطار هستی و یا قصد رزرو هتل دارید ما به شما وبسایت بازپر را پیشنهاد می کنیم. این وبسایت جامع و باکیفیت که مدتی هست راه اندازی شده به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید از انواع بلیط های چارتر و کلاس بندی شده شرکت های هواپیمایی معتبر و دیگر شرکت های مسافربری مطلع گردید و همچنین هتل مقصد خودتان را تنها با چند کلیک رزرو نمایید.

*خرید آنلاین بهترین و ارزانترین بلیط پرواز های داخلی و خارجی , بلیط قطار و رزرو هتل خود را با خیال راحت در وبسایت بازپر انجام دهید*

بیلط

چرا بازپر خوب است؟

وبسایت بازپر یک وبسایت مسافرتی معتبر و بروز است که با داشتن روابط قابل اعتماد و گسترده خود با شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافربری مختلف توانسته اطلاعات جامع و آنلاین انواع بلیط های مسافربری و بخصوص بلیط چارتر انواع شرکت های هواپیمایی ماهان، هما،آسمان و دیگر شرکت ها را بصورت کاملا قطعی و تضمین شده در اختیار متقاضیان این بلیط ها قرار دهد.

عملی شدن این کار تنها با داشتن روابط مستمر و بر پایه اطمینان میان شرکت بازپر و شرکت های هواپیمایی و مسافربری صورت می گیرد و این کاری است که کارشناسان بازپر دقدقه آن را دارند و خود را ملزم به ارائه اطلاعات کامل و درست به هموطنان خود می دانند.

خرید بلیط چارتر

همانطور که میدانید تهیه بلیط چارتر همواره یکی از مشکلات افرادی است که می خواهند سریع،مطمئن و با هزینه کم سفر کنند. و همواره پیدا کردن این بلیط ها یکجور شانس بوده بخصوص اگر مقصدی که انتخاب می کنید از مقاصد پر رفت آمد باشد و یا قصد داشته باشید در یک زمان پرترافیک بلیط چارتر تهیه نمایید. بازپر با احتمامی که در این بخش برای رفاه حال مسافران حس می کند مجموعه خود را بسیج کرده تا بهترین انتخاب ها را برای خرید بلیط چارتر آسان فرآهم آورد تا دیگر مشتریان این بلیط ها نگران سفر خود نباشند.

پشتیبانی حرفه ای

پشتبانی یکی از حیاتی ترین بخش های وبسایت های مسافرتی است و بازپر نیز این را می داند و این اطمینان را به شما داده است که بازپر همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه مشتریان آن خواهد بود.

از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید، قصد خرید بلیط هواپیما یا قطار کردید و حتی تا رزرو هتل در مقصد همراه شما خواهد بود و با ارائه پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم آموزش دیده و کاردان در مرکز پشتیبانی آماده پاسخ گویی به نیازهای و سوالات شما خواهند بود. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم و تلاش خود را می کنیم تا شما کمترین زیان را متحمل شوید.

توسعه و تعالی

یکی از عوامل پیشرفت یک مجموعه و تعالی آن ملزم کردن خود به توسعه و بهبود خدمات قابل ارائه شرکت می باشد کاری که بازپر مدام در پی آن است و با ارائه فرصت های شغلی بیشتر و پیداکردن راه های ازتباطی مستمر با دیگر شرکت ها در پی آن است تا عتش سیری ناپذیر خود را برای پیشرفت آرام کند.

تعهد به مشتری

تعهد داشتن به مشتری و به انجام رساندن کار آن به بهترین نحو و حمایت از او تا پایان، رفتاری است که تنها از یک شرکت حرفه ای و با صلابت سر خواهد زد. واین عقیده بازپر است که تا پایان همراه مشتریانش باشد و در جهت مفافع آنها گام بردارد به همین منظور قوانینی را وضع کرده تا به هیچ عنوان به مشتریانش بی احترامی صورت نگیرد. برخی از این قوانین و مقررات شامل موارد زیر می گردد:

اطلاعات شخصی کـاربران در بازپر کاملاً محرمانه اسـت. بازپر تـمام تـلاش خود را برای محـافظت از اطلاعات شخصی کاربران می‌کند. لـذا جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر نیز باید تعهداتی جهـت جلوگیری از هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سـایت بدهد.

  • کاربران متعهد می‌شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام و رزرو به صورت صحیح در وب‌سایت وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده‌ی کاربران خواهد بود.

  • وب‌سایت بازپر به فروش اینترنتی بلیط هواپیما می‌پردازد و در قبال شرایط، کنسلی، تاخیر یا تعجیل پرواز مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

  • وب‌سایت بازپر اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

  • عملیات خرید بلیط در وب‌سایت بازپر مشمول مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، متعهد می‌شود که از کلیه‌ی قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد.

  • هنگام ثبت‌نام و رزرو بلیط، اطلاعات اساسی مسافر همچون نام و نام خانوادگی، مسیر پرواز، ساعت پرواز، تاریخ سفر، باید به صورت صحیح وارد گردد. چراکه امکان اصلاح نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود نداشته و بازپر، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که به اشتباه وارد شده‌اند بر عهده ندارد و برای اصلاح اطلاعات، مسافر می‌بایست بلیط را کنسل و مجدداً خریداری کند.

مجموعه بازپر برای شما آرزوی یک سفر پر خاطره و با نشاط را دارد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بلیط هواپیما های داخلی و خارجی،بلیط قطار و شرایط رزرو هتل و موارد دیگر با قسمت روابط عمومی وسایت بازپر در ارتباط باشید.